Mycket jobb...

...har gjort mig osynlig på bloggen. I förra veckan var det utvecklingssamtal och föräldramöte, många sena kvällar. Men i torsdags så struntade jag i att "ha bråttom" och följde med Mille och dotter till vår skogssjö där Milles pappa var och fiskade ;) Jag hade 40 minuter tillgodo till föräldramötet när jag kom hem =)
 
Fredagen slappade jag bara, var trött efter den intensiva veckan. Dimma var morgon från tisdagen tills idag som ligger kvar till 13-14 innan solen kikar fram. Idag har vi förberett på logen för hästens hö, en stor rundbal på 300 kg åkte ut i naturen så rådjuren kan äta sig mätta om de vill.
 
I morgon blir det snärjigt, en kompis hämtar mig så jag kommer till jobbet då en av våra bilar står på verkstaden efter det avgassystemet brakat i fredags, söta maken körde hem med hörselkåpor på sig för han ville slippa oljudet =) Sedan ska jag till tandläkaren direkt efter jobbet (3000 kronor fattigare igen). Med lite tur hinner jag till verkstaden och kan hämta bilen innan de stänger. Kära dottern löste mitt bekymmer med hundarna och rastar dem på dagen då jag inte har någon möjlighet att komma hem  ♥ Önskar er alla en härlig vecka, men hörde på nyheterna ikväll att det skulle bli en "höstrusk" vecka.
 
Bilderna är tagna med mobil.
Vår härliga skogssjö  ♥
 
Med massor av spångar man får balansera på när man går runt sjön.
 
 
 
Mille och pappa fiskar =)
 
En regnbåge blev det så länge jag var kvar =)
 
Goa killarna =)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Vilken jättefin sjö med spångar och allt.
Och vilket skägg Milles pappa har lagt sig till med.
Sv: Vi har inte varit på boupptäckningen ännu.
Jag får reda på när det blir i veckan.
Kramar i massor älskade syster / syrran

2013-09-15 @ 22:00:05
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Freja

Härligt höstliga bilder. Jag gillar ju hösten, så jag ser fram emot det friska vädret som är på väg in nu!

2013-09-15 @ 22:36:10
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: ansepanse

hoppas att du hinner hämta bilen, det är jobbigt att vara utan, hoppas att det går bra hos tandläkaren
underbara bilder från skogssjön, riktigt rofyllda, jag riktigt kände in mig i dem :)
här blåser det och regnar samtidigt :( riktigt höstrusk alltså
ha en fin början på veckan
kramar

2013-09-16 @ 11:43:15
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: amanda

hej kort !
härliga höstbilder ! tänk att man kan ta så fina
bilder bara med en mobil !

det här var roligt att jag fick en ny kontakt med
dig kort !

ha en skön kväll - kramar !!!!

2013-09-16 @ 19:35:50
URL: http://metrobloggen.se/fyrverkerier/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0