Sommar igen...

Helgen som gick blev det mycket TV-tittande på dagen, först terrängtävlingen och sedan hoppning i fälttävlansgrenarna. Vid 16 på lördagen packade jag ihop lite pinaler och sedan for jag till min bästa vän för kräftskiva, bastubad och massor av mysigt kompissnack =) Vi hade en UNDERBAR kväll  ♥ ♥
 
Bilden från i lördags  ♥
 
På fredagen hade vi kungligt besök och skolbarnen stod där glatt och viftade med sina egenhändigt gjorda flaggor, några av de yngre barnen var lite besvikna för att kungen inte hade någon krona på sig ;)
 
Denna bild på kungaparet är lånad från nätet =)
 
Imorgon bär det av på lägerskola med våra ungdomar i dagarna tre, fint väder är lovat så vi kommer säkert att få härliga dagar =)
 
Bild på hundarna från i morse, vi har en stor och härlig "gräsprärie" i skogen...Arnes mage ser ut att gå åt rätt håll och vi tror att det nya fodret kommer att fungera  ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ansepanse

sådana kvällar är guld värda :) härligt
ja, varför kan inte kungen ha krona på huvudet när han åker omkring och träffar barn :)
vad skönt att Arnes mage går åt rätt håll <3
Sv: nej, jag vill heller inte ha frost än, jag har många gurkor därute som jag vill ska hinna bli riktigt klara
ha nu riktigt trevligt på lägerskolan
kramar

2013-09-03 @ 19:15:56
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: TantGlad

Så spännande besök och jag förstår barnen undrade vart kronan på kungen var. *ler*

2013-09-04 @ 21:03:22
URL: http://TantGlad.bloggo.nu
Postat av: Freja

Härliga bilder på hundarna, håller tummarna för magen!

2013-09-05 @ 21:52:20
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0