Så ledsen ...

......jag blivit flera gånger för min vackra Inez skull...när Arne dog och jag försökte pigga upp Inez med att gå i "byn" för att hon skulle få nya intryck, då hände det ofta att folk kom fram till mig och frågade om jag skaffat en ny hund?  -Nej, svarade jag...jag har haft henne i över tre år ♥ Men när jag gick på "byn" med hundarna tidigare så var det bara Arne som folk la märke till förstod jag då...När jag var vid macken så kunde folk stå och vänta vid min bil och fråga om Arne vilken ras han var osv...så även när jag handlade...
 
När jag tog in offerter från de jag anlitat för att lägga om vårt stalltak så fastnade en av killarna vid hundgården, jag berättade om Arne och killen berättade att han var en av dom som stått utanför min bil vid affären och frågat om Arne....
 
Älskade Inez ♥ Du är en av de klokaste, en av de mest lydiga hundar vi haft, idag har du aldrig halsband på dig hemma då vi litar på dig totalt och du lyder direkt på uppmaning ♥ Vilken hund är mina barns favorithund sedan flera år tillbaka? Gissa?...Jooo.....Kloka, snälla, underbara och pinntokiga Inez ♥
 
Vackraste och bästa Inez ♥ 
 
Vackraste och bästa Inez ♥  
 
Vackraste och bästa Inez ♥ 
 
Vackraste och bästa Inez ♥ 
 
Vackraste och bästa Inez ♥ 
 
Vackraste och bästa Inez ♥ 
 
Vackraste och bästa Inez ♥ 
 
Vackraste och bästa Inez ♥ 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Det är bara den som känner henne som ser alla de fina inre egenskaperna, det är en sorglig sanning som gäller för mer än Inez...

Svar: Visst är det så Freja att ett vackert yttre går före så många fina inre egenskaper =( Arne var ju faktiskt en jättefin hund både i yttre och i inre egenskaper, snällare hund och vänskaplig mot allt levande på Guds jord har vi nog inte haft sedan vår första schäfer Erro...Men...Inez är 50 gånger lydigare, 50 gånger tystare, då Arne oftast spräckte ljudvallen jämt av glädje när vi fick besök ;) Vad vi värdesätter finns i betraktarens ögon....och Arne och Inez har båda de bästa kvaliteter en hund kan få i mina ögon ♥♥
Kort

2014-04-05 @ 19:56:35
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: ansepanse

<3 <3 <3 jo, men visst är det så :) det är likadant hos mig, Nemo är ju den som sticker ut med sin skönhet och Sluggo som är den som älskar alla och vill hälsa på alla, vill att folk ska klappa honom osv, han får stå tillbaka, för det är liksom inte så många som "ser" honom
kramar

2014-04-06 @ 10:54:44
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: natalia

Hej!
Jag har en tävling på bloggen där man kan vinna en egendesignad tavla (utan ram)!
Det kan vara en tavla till någon man tycker om, om din familj, en tavla till en kompis med dess namn på och lite ord som beskriver er vänskap. Ta bara fram fantasin!
Kika in och kolla: http://nattis98.bloggplatsen.se/2014/04/05/10639371-tavling/

2014-04-06 @ 18:52:38
URL: http://nattis98.bloggplatsen.se/
Postat av: amanda

det tycker jag med Kort ! att Inez är så fin
och otroligt vacker hund !
vilka härliga bilder på din vackra Inez !!
hoppas du får gladare dagar med Inez...kramar !

2014-04-07 @ 16:09:47
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: Monica o Jacob

Det är underbart med en sådan hund, min Moa var likadan aldrig något koppel och vek aldrig från min sida;-)
Hon ser helt underbar ut och Arne var så fin.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0