11 dagar kvar till jul och....

...fyra arbetsdagar till för mig. Har haft jobbets systemkamera med mig hem denna helg för jag ska fota på vår försenade nobelfest i år igen och jag ville pröva mig fram med kameran för bra bilder. Förra året fick jag kameran i handen fem minuter innan vi började =/ Bilderna dög och ingen klagade ;)
 
Idag klädde jag julgranen och slog in alla julklappar och placerade dem under granen, med julmusik i bakgrunden så kom en härlig julkänsla och jag trallade glatt med. Vi har bara sovrummet och hallen kvar att grundstäda, härligt att vi är så långt i julförberedelserna  =)
 
Jag och kära maken har bestämt oss för att köpa en riktig systemkamera som gemensam julklapp efter jul då rean börjar. Vi gillar båda att fota och många motiv har vi runt oss i vår vardag ;)
 
Rambo "berättar" att han vill gå ut.
 
Sotis på "kattfilten" som är "fullknöckad" med katthår ;)
 
Bosse och Inez, här syns det väl vilket kön hundarna har. Inez smäckra och feminina huvud och Bosses kraftfulla (något barnsliga) men maskulina huvud.
 
Hon har det inte alltid lätt Inez, här har hon hela sin nos i Bosses mun. Men som han terroriserar henne terroriserade hon Arne ;) inte mycket sympatier hon får från husse och matte ;)
 
 
Bosse ♥
 
Färdigklädd julgran =)
 
Hyacinterna blommar och det doftar JUL ♥
 
Dottern kom och gick ut med Inez och tog lite bilder =)
 
Inez har lagt upp sin pinne på en stor sten, förväntansfullt hoppas hon på att dottern ska kasta den så hon får leta =)
 
Finaste ♥
 
Middag för Lokie, all mat är dagens höjdpunkt =)
 
Vår vackra 24-åring ♥ fortfarande så pigg, busig och levnadsglad ♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder på djuren :) ser ut att vara riktigt trevliga små djur :). Har själv 8 djur , fast 7 av dem är ödlor och 1 katt.

2014-12-14 @ 10:34:50
URL: http://www.saraldor.nu
Postat av: Monica o Jacob

Vilka underbara bilder på djuren, dotterns bilder på Inez får mitt hjärta att smälta.
Bosse han är ju fin som vanligt.
Kallt här men det blev ingen storm och ingen snö det tackar jag för.
Ha en skön dag/Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0