Att någon som är så liten...

... och så underbart söt kan låta så gruvligt mycket och farligt. Filmade Bosses bus i torsdags, hade aldrig hört honom låta så "farlig" tidigare och så mycket =)
  
 
Helgen bestod av blötsnö och åter blötsnö i massor både lördag och söndag, urtrist =/ Uppe 05:35 i morse, en liten valp ville ut och bajsa och hästen ville ha mat ♥ La mig en stund igen och sov kanske en kvart till. Så mina kvällar blir det tidig sänggång nu förtiden =)
 
  
Till Lena: Lade inte ut din kommentar då du hade skrivit ut ditt mobilnummer. Jag har något knas med min mobil och den tar inte emot mms. Ska försöka fixa det, både dotter och son har försökt hjälpa mig men det FUNKAR inte =(
 
Bosse i snöandet medan husse mockade stallet i dag, andra hade det ju L I T E  bekvämare
 
Sotis gonade in sig i mitt värmegrad 5 täcke redan i morse, så.....
 
...jag kunde inte bädda på hela dagen ;) 
 
Här har hundarna busat så dynan åkt in halvvägs under sängen ;) Lite söndagsmys på kvällskvisten ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Hahaha, vilken liten tuffing han ä Bosse! Och din katt är som våra, myser in sig där det är som varmast och mjukast... Då få man bädda runt dem!

2014-02-09 @ 22:25:36
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Lena

Den galna tekniken!!! Vi gör ett nytt försök, någon gång ska vi väl lyckas.Tänkte inte på det där med mobilnummer.....

2014-02-10 @ 10:03:15
Postat av: Alina

tack så mkt!! jaa hundar kan verkligen hjälpa till på traven!

haha gäddhäng!! löjligt kul ;D
ha en fin kväll!

2014-02-10 @ 16:45:47
URL: http://torstenz.blogg.se
Postat av: Monica o Jacob

Vilken liten skit HAHA så där låter Sture också, Signe finner sej i allt men Ebba paketerar ihop honom vilket kan behövas.
Han är född den 17/11

Svar: Ha ha gillade ditt uttryck "paketera ihop" =D Här behövs några "ihop-packningar också ;)
Kort

Postat av: Jane

Lilla pluttvalpen låter som ett stort lejon.
Den där kan vi bussa på fula gubbar när han blir stor. (Blink)
Kramar i massor finaste syster. / Syrran

2014-02-10 @ 18:50:48
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: ansepanse

:) nej, då kunde du ju inte bädda rent :)
ljuvliga bilder
kramar

2014-02-11 @ 10:27:27
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: amanda


Bosse var ju verkligen en liten, stor hund, vad gulligt, när Inez och Bosse busar, en rolig film !

ja, dem där veterinärbesöken och sprutorna, är väl inte så roliga men dem är nödvändiga för alla djur !

nu såg jag Kort, din bloggvärde, jag frågade ju siffran hos mig...undrar hur dem räknar det ?

önskar dig en rolig och härlig kväll, kram !

2014-02-11 @ 20:11:34
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0