Härliga dagar....

......har jag haft med mina barnbarn och ingen tid för bloggning ;) Ikväll är jag så trött så det blir tidigt sängen. Bosse har nu inte kissat inne på 2 dygn, och det var mycket längesen jag behövde plocka upp någon "hög",  lillplutten är snart rumsren , duktiga lilla älsklingsplutten ♥ Idag åkte min härliga och goa prinsessa hem. ........tomt, tyst och tråkigt =(
 
En av de härligaste bilder jag tagit ♥ vi hade en rosa em =)
 
Mina ÄLSKADE barnbarn ♥♥ mys på söndagskvällen =)
 
Måndag morgon bjöd M........ Mille och mig på en underbart god omelett ♥
 
Bosse bus får vara med på en bild från i söndags, han växer så det knakar ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Den rosa kattbilden är superfin. Och Bosse blir bara sötare och sötare, med öronen som stöttar varandra! Kul att ha fått barnbarnen hos dig, gissar att Bosse fått massor av uppmärksamhet av dem!

2014-02-26 @ 21:46:58
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Monica o Jacob

Förstår att det blir tyst
Vilken fining han är Bosse en kraftig liten kille.
Ja han blir nog snygg lillgubben
Ha det bra

Postat av: ansepanse

förstår att det känns tyst och tomt, vilka fina bilder allihop, verkligen
jag tittar på prinsessan sätt att stå framför spisen :) har du tänkt på det? hur hon håller fötterna alltså :)
duktiga Bosse <3
Sv: nej, jag har inte ont längre
här skiner solen idag :)
kramar

2014-02-27 @ 10:44:14
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: amanda

hej Kort, det är klart att man inte hinner blogga när man fått fint besök av sina barnbarn !

igår och idag gjorde jag en liten runda i stan, och då knappt hann jag sitta här,

men vilken underbar rosa bild !!
och den här lilla gulliga Bosse med sina öron, hihi...kram ! en klapp till Bosse !

2014-02-27 @ 17:37:27
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0