Så fint.....

...det har fungerat nu när jag börjat jobba =) När tiden drar ihop sig för att jag ska åka till jobbet på morgonen lägger sig Inez på en av de små mattorna jag lagt ut i hallen, Bosse lägger sig tätt bredvid, trött och nöjd efter morgonens mat och utelek i över en halvtimme =)
 
Bilder från i morse när jag tar på mig stövlarna, en trött och gosig Bosse har kurat in sig hos Inez  ♥ Säger det igen, hon är så UNDERBAR och snäll goa Inez  ♥
 
 Hejdå vovvarna  ♥ ♥ sedan låste jag och gick =)
 
På lunchen blir det mat åt Bosse och idag åt han faktiskt bra =) en sväng i skogen, sedan samma hejdå procedur igen, Bosse bryr sig inte heller då om att jag försvinner igen =)
 
När jag kommer hem blir det en kiss och bajssväng i skogen direkt med hundarna, lite bus på gården och en kvarts lek i hundgården.
 
 Ropade på hundarna från köksfönstret  ♥ Så söta båda två  ♥
 
 Sedan vila efter utebuset, lugnt och skönt när matte sitter still vid datorn ett tag, innan kvällsysslorna börjar =)
 
Är så lycklig över att det fungerar så fantastiskt bra =) Men det var nog bra att jag var hemma förra veckan så Bosse hann bli helt hemmastadd. Finns ingen oro längre när jag åker till jobbet, en jobbardag kvar innan min "helg" börjar =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Så stor han blivit! Och bara ett öra på svaj på en av bilderna, han växer fort! Inez är fantastisk, vilken trygghet för både honom och dig!

Svar: Ja Freja, hon är en klippa ♥♥
Kort

2014-02-05 @ 19:00:36
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Monica o Jacob

Söt med rest öra och basen uppe på det andra;-)
Skönt att det går så bra med lilleman men med den styvmamman är det inte undra på;-)
Ha det.

Svar: Tack Monica ♥ Inez bara växer och växer i mina ögon, hon var ju lilltjejen förut och lät Arne stå för vaktande och allt ansvar...Hon växer nu med sin uppgift som den vuxna hunden, nu säger hon ifrån ljudligt om en bil kommer in på gården, ett djur rör sig i mörkret när vi går ut på kvällen, det blev som jag trodde när vi skaffade valp =)
Kort

Postat av: amanda

vilket fint par, Bosse och Inez !
man ser nästan hur Inez tar hand om den lille, såå gulligt !

jag brukade också säga till min hund:
hej då, mamma ska bara jobba en liten stund, sedan kommer jag till dig,...puss, puss !!!

alltid samma procedur, hihi...men jag tror att hundarna förstår vad man säger till dem !

men en häst skulle jag inte vilja ha inomhus, stackars häst på bilden...ser ut som han skäms,

ha det gott Kort med alla dina älsklingar, kramisar !

2014-02-06 @ 10:49:23
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: ansepanse

ja, de är så söta båda två <3 jättefina helt enkelt, vad bra att det fungerar så bra, då blir man varm om hjärtat, eller hur
:) ja du, tänk om man tog in hästen så att den fick ligga i soffan :D, fast jag har sett extremprogram om djurägare i England, ja, inte för att de tog in hästen, men de hade andra djur som egentligen hör till ladugårdar och inte människobostäder
ha en bra dag
kramar

2014-02-06 @ 10:55:21
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Emelia

Jag kommer att hänga med dig hem flera gånger:)
Det var så roligt att få träffa Inez o Bosse o Loki:)
Det ända som inte var tråkigt var att jag inte han träffa Arne:(
Men det var ändå roligt:)

Svar: Ja det var synd att du inte hann träffa Arne, du skulle ha gillat honom. Ha en härlig dag =)
Kort

2014-02-06 @ 20:54:36
Postat av: Jane

Ååh! Så fina och lugna dom ser ut. HÄRLIGT!!
Kramar i massor / Syrran

2014-02-06 @ 22:58:58
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Alina

ja det är riktigt mums!

hahaha vilken bild!!

2014-02-09 @ 13:01:50
URL: http://torstenz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0