Valpen dag 8 ♥

En mulen och mörk dag idag. Vi sov lite längre i morse och det resulterade i en pöl och en hög.
Bosse är inte särskilt hungrig på morgon eller förmiddagen. På morgonen äter han bara välling och förkastar helt den fasta maten, på förmiddagen äter han ca 1 dl fast mat. Men på eftermiddagen då äter han med god aptit, så även på kvällen.
 
Idag kom en kompis och hälsade på oss, hon var lite nyfiken på Bosse ;) Bosse visade sig från sin bästa sida och satt snällt och gosigt i hennes knä =)
 
Fick hjälp med diskmaskinen idag =) Det har alla mina valpar hjälpt till med ;)
 
Inez ♥
 
Ibland hade jag två hjälpredor ♥♥
 
Sovande "hundhög" ♥
 
Hundhög 2, Arne och Inez ♥♥
 
Sotis är fortfarande lite avvaktande mot burdusa Bosse, Bosse vet inte riktigt hur han ska förhålla sig till katterna, så då blir det oftast hopp och skutt och skällande.
 
Inez var så försiktig när hon hälsade på Sotis första gången och de blev vänner direkt ♥ 
 
Lek med favoritleksaken som piper så härligt =)
 
Skrattade gott åt denna =)
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Så söta hundbilder! Sen känner jag mig helt korkad på den sista bilden, för jag skulle inte alls kunna svara på de flesta frågorna. Vad händer med en röd sten om jag slänger den i ett blått hav? Hur kan jag lyfta en elefant med en hand? Vad ser ut som ett halvt äpple? Jag skulle ha svarat precis som det är svarat, jag har inga andra svar...

Svar: Det var så riktigt tänkt tycker jag och jag gillar inte prov av något slag =) Prov är inte rättvisa om man inte gett eleverna instruktioner om vad som ska tas upp och vad som anses som viktig kunskap. Detta var en kul fejk gissar jag =)
Kort

2014-02-01 @ 18:41:42
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: ansepanse

:) härliga bilder <3 jag har också haft sådana där hjälpredor vid diskmaskinen :) fast med Nemo och Sluggo fick jag säga NEJ, för mellan dem blev det bråk, det fungerar bra nu, ingen av dem kommer nära diskmaskinen längre
de där bruna tallrikarna :) mamma har exakt sådana, de är fina
hahahaha- jag skrattade också gott och tänkte, där är en kreativ hjärna som egentligen arbetade mer än den som skulle svarat som man ska
önskar dig en fin söndag
kramar

2014-02-02 @ 11:02:11
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Jane

Haha! Skrattar åt svaren. Vilken UNDERBAR fördisk du har på din diskmaskin.
Dunder kramar i massor / syrran

2014-02-02 @ 11:19:58
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Monica o Jacob

Vilka härliga bilder, lite kiss och en hög är ju inte hela världen;-)
Han var väldigt fin Arne och Inez så söt.
Ja du dessa pipleksaker Sture blir helt tokig när det piper, ibland undrar man om dom hör så bra som det påstås;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0