En film på Bosse =)

Kunde inte låta bli att filma Bosses lek idag =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad han trivs hos er. Det där blir nog en riktigt stor och kraftig hund tror jag. Precis som det skall vara.
Vrålsöt är han och kul med en film.a
Kramar i miljoner / Syrran

2014-01-26 @ 10:32:04
Postat av: ansepanse

<3 vilken liten sötnos <3 och känner jag dig rätt kommer det att bli MÅNGA filmer av Bosse nu framöver :)
ha en fin söndag tillsammans med dina härliga fyrfotingar
kramar <3

Svar: Det blir nog en hel del bilder och filmer ;) du känner mig rätt =) kram
Kort

2014-01-26 @ 11:14:40
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: amanda

oh, vad gulligt, tittade just på filmen om Bosse !!
önskar dig en bra dag idag med varma kramar och
klapp till lille Bosse...

ps. jag skrev ett inlägg hur jag träffade min
andre man, för jag hade lovat att berätta det till en annan bloggare (fast jag har berättat det nån
gång tidigare) på bilden är vi förlovade.

Svar: Ska strax gå in och kika på din blogg =) klappen framförd till Bosse =) kram
Kort

2014-01-27 @ 12:39:08
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0