Vilken dag är det....

...jo det är ju lördag =) man blir dagvill när man går hemma och gör samma saker dag ut och in, klagar inte...tycker det är ljuvligt med var dag som känns som helg ♥ Nu när Bosse sluppit tratten så har allt blivit så mycket "friare" Jag har suttit ute i solen /skuggan både igår och idag i två timmar, slappat och lyssnat på en ljudbok och njutit av sommaren.
 
Efter kvällssvängarna med Bosse har jag och Inez tagit en skogspromenad, jag "platslägger" henne och gömmer saker, det är det bästa Inez vet att få leta efter saker ♥ Så kul vi har och så nöjd hon blir och sover gott därefter. Tyvärr så har hon kommit lite i skymundan nu när Bosse tagit så mycket av vår tid :( Vi försöker kompensera det.
 
Lite bilder från ikväll:
 
Så här har haken fastnat i Bosses halsband både igår och idag, lögn i f..n att få loss den, har aldrig hänt tidigare =/ Men nu när jag måste ha honom kopplad och full koll så att han inte busar, så ska det givetvis hända, in med glada busen i buren och sedan försöka trassla bort haken från halsbandet.....
 
 
Mina vackra klockor slog ut idag ♥
 
Här väntar Milles leksaker på honom...men de får vänta i två veckor innan han kommer igen då han tillbringar en härlig ledighet hos farmor och farfar =)
 
Massor av goda ärtor får vi ♥
 
Inez på helspänn, äntligen ska hon få leta, det har hon längtat efter hela dagen =)
 
Här går det undan i skogen ♥
 
På väg hem igen, vår härliga skogsstig som är "fnösketorr" just nu.
 
En nöjd Inez som tycker att "morsan" och hon haft jättekul ♥
 
Undrar var den här "skräpiga" katten varit ;)
 
Bosse bus idag efter kvällssvängen som får vara högst 10 minuter ♥
 
Sista kvällsvängen gick jag och Inez till "storskogen", Sotis var med som sällskap =) Vi har så jättestora ormbunkar efter vägen, Mille blev förundrad över de stora och härliga växterna då vi letade efter smultron i torsdags. Några bilder:
 
 
 
 
 
Bilderna är från 20:45 ikväll.
 
Vi har massor av mjölkört i vår gamla skogshage som inte används längre.
 
 
 
 
Tänkvärt.....
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Vilka härliga bilder! Kul för Inez att få lite egentid med roliga lekar. Ormbunkar är så häftiga, det blir sagoskog direkt!

2014-07-12 @ 21:53:28
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: amanda



ah...vilken härlig bildserie Kort !! helt underbara bilder !!

mycket tänkvärt !!! jag har inte heller Twitter,
Instagram eller Facbook, hihi...
behöver inte veta eller läsa vad alla äter just nu,

kram på dig - önskar dig en skön söndag !!!

2014-07-13 @ 09:40:32
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: TantGlad

Härliga glada bilder, och katten ser exakt ut som min "Claudine"
Må så gott från mig!

2014-07-15 @ 10:19:29
URL: http://tantglad.bloggo.nu
Postat av: Jane

Hoppas att det går som det ska med Bosse...
Sedan så hoppas jag att ni får en underbar dag idag. Du vet vad jag menar!!!
Stoooooooor Kraaaaaaaam / Syrran

Svar: Det blev en UNDERBAR dag =) kramar i massor älskade syster ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Kort

2014-07-16 @ 12:40:24
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: amanda


en sommarhälsning från mig till dig !
och många klappar till dina fina hundar och katter,
och många morötter till Lukas ! kram !

2014-07-17 @ 12:18:54
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0