Bara så vackert och så härligt....

...i den ljuva och skira försommaren ♥ Går bara runt och njuter =)
Helgen blev utejobb för mig och maken, han kapade halva traven ved och jag rensade landen, varmt som tusan i söndags och det brände lite på ryggen efter några timmar i landen.
Lika varmt och gott idag, när jag kom hem från jobbet så dök dotter och Mille upp efter 5 minuter ♥ dotter och jag svettades och spelade tennis med Mille som domare =) Vi förstod inte alltid hans regler ;)
 
Hela gården doftar av syrenerna ♥
 
Min absoluta favoritbjörk på gården ♥ morgonskuggspel ♥
 
Två dagars jobb, är så imponerad av kära maken ♥ Inte hade han ont i ryggen heller av allt slit med de tunga stockarna
 
Söndagens kvällssväng med hundarna ♥ 
 
Söndagens kvällssväng med hundarna ♥ 
 
 
Bild från trappan klockan 21 igår ♥
 
Ordspråk: Våren är Guds sätt att säga "En gång till" / Okänd

Kommentarer
Postat av: Freja

Vilka härliga bilder! Här fick man och son ta hand om trädgården, medan jag tränade på att orka läsa...

2014-06-02 @ 23:37:01
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Monica o Jacob

Vilka underbara bilder, ljuset i femte bilden är helt förtrollande;-)
Härligt med ungar med egna regler, när Maria var liten och löste korsord tyckte hon man kunde sätta dit en ruta till om dom inte räckte:-)
Tack för din medkänsla, ja det är jobbigt nu;-(
Jo då lika många som dom kvinnliga.
Ha det bra

Postat av: ansepanse

visst är det ljuvligt nu, det är som du skriver, bara gå ut och NJUTA, härliga bilder
J hann också med en del på vedbacken :) klar är han inte, men han betade av en del
Sv: lite vill jag att regnet ska komma, du förstår om du läser mitt inlägg idag
kramar

2014-06-03 @ 10:57:09
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0