Sommarlov...

.....och det har inte riktigt gått in i huvudet än att jag är ledig nu.
Ungdomarna var så fint klädda och hade så fina frisyrer, tycker det är så roligt att de vill göra sin avslutningsdag till något extra.
När vi stod och väntade på att gå i "tåg" till kyrkan får jag se några barn som kommer travandes på trottoaren med reflexvästar på sig med förskolefröknar, ett av barnen har gyllene lockar som flyger för vinden och jag förstår direkt att Mille är på väg till kyrkan ♥ När jag sedan är vid kyrkans ingång så ropar någon "mormor" Mille kommer springandes och en stor kram blev det ♥ Väl inne i kyrkan så fick han sitta i mormors knä och titta på alla uppträdanden. Mina elever tyckte det var en självklarhet att Mille skulle sitta hos oss =) Det är ju så att var och vilken situation jag än befinner mig i så är jag mina barns mamma och mina barnbarns mormor/farmor  ♥♥ Visst vet jag att skilja på jobb och fritid, men många ggr kan man förena de båda =)
 
På eftermiddagen ringde Strömsholm och sa att vi hade tid för operation av Bosse den 9 juli, glad blev jag men om det andra djursjukhuset har en tidigare tid så tar jag den, vet att de har en mycket duktig kirurg hos sig =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Att vara mamma kommer alltid först för mig och det kommer säkert att vara detsamma om jag får barnbarn. Inget annat är lika viktigt, klart han skulle sitta hos dig!

2014-06-13 @ 23:07:00
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: amanda

skönt att du har din semester !
mera tid att "inte göra så mycket" hihi...!

håller fortfarande tummar för Bosse, hoppas att han inte har för ont !? tycker det är långt till 9 juli ? fast allt tar ju sin tid.

önskar dig en fin måndag, kram vännen !!

Svar: Ändrad tid igår, 2 juli är nu inbokat från ett andra djursjukhus =)
Kort

2014-06-16 @ 11:56:34
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: TantGlad

Hääärligt med sommarlov, för det har jag åxo nu i två månader.
Ha en fortsatt jättefin vecka och midsommar.
Kramiz.

2014-06-17 @ 12:57:28
URL: http://tantglad.bloggo.nu
Postat av: amanda

hej vännen !
vill önska dig en GLAD MIDSOMMAR !!
med varma sommar kramar !!!
ha en skön semester !

2014-06-18 @ 11:18:46
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0