Fredag.....

.....och jag sov gott till 07:15 då kära maken rastade och gav hundarna mat i morse innan  han for till jobbet =)  Vaknade tidigare inatt strax efter klockan 01 då Inez skarpt skällde och varnade för att en bil vände på vår gård...Klappade om henne och efter det fick hon gå ut och se till att ingen fara fanns längre och sedan la jag mig att sova igen ...
Så skön vårdag vi haft idag, torkställningen sattes upp och tvätten hängdes ute =)
 
Lite bilder från dagen: 
cykelstund ♥
 
Milles fikamys är singoallakakor och choklad... Inez mys är ett ben hon snott fråm Bosse ;)
 
Skugga är bättre än solen tyckte hundarna...
 
Det bästa jag byggt, tycker en nöjd kille =)
  
Provkörning av traktor =) Den startade inte nu heller =/
 
Inez är min polis-hund deklarerade Mille, jag fick Bosse =)...
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Ja det är mycket skit ute och åker på nätterna nu för tiden, bakom oss var det inbrott i veckan och man snodde alla verktyg.
Härliga vårbilder,barn och hundar kan ju aldrig bli fel;-)
Ha en skön helg

Postat av: ansepanse

vad härligt med fikamys i det vackra vårvädret :)
det är bra med "vakthundar", i alla fall ibland :) jag har haft Sluggo som "varnat" vid fel tidpunkter också :)
Sv: jo, jag visar nog upp de stålgrå lyktorna imorgon :)
kramar och en fin helg till dig

2014-03-29 @ 11:05:43
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Freja

Inez är det bästa tjyuvlarmet!
Sv: Jag har läst den artikeln och visst är det så. Ingen tackar en om en sliter ut sig för att lösa en omöjligt uppgift. Hoppas du kan styra på rätt köl innan det går för långt. Jag är fortfarande helt utmattad, orkar ingenting, fast jag nu varit hemma i drygt en månad...

2014-03-29 @ 19:08:23
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0