Månen....

....hade en fuktring runt sig ikväll, förebådar nog snön som ska komma till helgen. Stjärnklart och nära noll vid sista hundrastningen strax efter 22.
Nu är det helg för mig som vanligt, har lovat mig själv att jag ska lägga mig igen efter morgonens pink och baj av Bosse klockan 5,  är så T R Ö T T
 
Mille kommer 11:30 så jag hoppas vädret kan hålla sig någorlunda varmt och soligt så vi kan ta en sväng i skogen och se hur "skrotbilen" klarat vintern ;) 
 
Bilden lånad från nätet, orkade inte ta en bild ikväll ;)
 
Ordspråk: Vad du är lycklig du måne klara, som får så högt över jorden fara och blott se på / Christina Lagerlöf 1787-1855

Kommentarer
Postat av: ansepanse

hoppas bara att det inte blir för mycket bakslag
önskar dig en superfin helg med Mille och alla fyrfotingarna
kramar <3

2014-03-14 @ 11:58:07
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: amanda

hej Kort !!
vill bara önska dig en strålande helg, och
mycket, mycket energi så att du inte skulle blir så trött !!
ta hand om dig och jobba inte för mycket !
energikramar till dig !!

2014-03-14 @ 12:21:02
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0