Vinter igen....

......och fy fabian vad det har snöat under dagen. När jag ringde min goa, älskade syster Jane så försökte hon lura mig med att hon suttit i solen och solat hela dagen och bränt sig, hon hade även plockat in en stor bukett påskliljor ;) Det gick jag inte på, de hade samma snöoväder som vi.( hon bor ju "bara" 16 mil bort)
När kära maken kom hem efter jobbet berättade han att det var denna vinters värsta väglag han kört i, han fick köra en omväg från jobbet då en lastbil blockerade vägen, fyra mil efter det stod tre lasbilar fast i en uppförsbacke, hem kom han i alla fall 
 
Igår eftermiddag och kväll var jag så trött att jag la mig redan klockan 20, Vaknade strax före 2 inatt och tänkte nu är det nog kört att sova mer, men icke, somnade om och sov till 05:30, ovanligt pigg idag =)
 
Idag några bilder på mina djur som jag fotade innan jag åkte till jobbet:
 
Efter en timme ute, ville hundarna sova, Hejdå älsklingsvoffar! ♥ (Bosses öron är nu uppresta och han har fått en hel del nya tänder) ser ni hur fint Inez svans draperar Bosse?
 
Hejdå älsklingskissarna ♥ De ville inte ut i snöovädret utan föredrog vår varma säng 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Fina djuren, så härliga liv de har! En varm säng är helt klart att föredra framför snöiga marker...

2014-03-19 @ 21:34:03
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Monica o Jacob

Vilka härliga bilder, vi har fått snö vi med en och en halv dm man kan bli deppad för mindre.
Dom ser ut att ha kul katterna bland balarna;-)
Vad dom växer våra killar, vill att Sture ljusnar upp lite.
Ha en bra dag

Postat av: ansepanse

usch då, någon snö har vi inte fått överhuvudtaget och det är jag glad över :)
vilka sötisar alla fyra <3
och visst är det så, med den nedersta bilden
kramar

2014-03-20 @ 10:51:47
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Jane

Nu har all denna snö töat bort som tur är, och i morgon skall det bli strålande sol med massor av plusgrader. SÅ DET SÅ !!! (Och nu ljuger jag inte)
Hoppas att du får lika fint. Kramar i massor / Syrran
Ps. Jag är jätte sur på dom som skulle fixa den öppna spisen.Ds

Svar: Imorgon pratar vi med varandra då vi ligger och solar ;) Jag blir lika putt som du att duktiga hantverkare inte ska kunna fixa till er öppna spis =( kramar i massor ♥
Kort

2014-03-20 @ 18:31:56
URL: http://janesunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0