Blir knas för mig ......

....här på bloggen. I fredags när jag skulle rätta två fel i mitt inlägg så ändrades det inte. När jag kikade på lördagen så låg 4 inlägg ute med samma innehåll och samma tidpunkt som det första som lades ut. Skrev ett nytt inlägg igår och det var bara rubriken som fanns, allt jag skrivit var puts väck och bilderna =/
 
Idag har vi haft en riktig höstdag med regn hela dagen. Mörkt och tråkigt redan nu.
 
Igår fick dottern en fin bild på Bosse, det är inte lätt att fota honom för oftast har man en stor nos i linsen ;)
 
Vår älskade Bosse ♥ Här har han hittat ett kvitto att leka med ;)
 
En bild från veckan som gick, tror jag tog den i onsdags. Var gång som jag ser Oslo planet så går tankarna till sonen som ofta flyger på tjänsteresor eller då ska han ska utbilda andra. Han reser i hela Europa, Turkiet m.m. han reser ofta till Oslo och när det var fint väder tog han ett foto på vår gård  =)
 
Önskar er en bra vecka =) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Vilken sötnöt han är Bosse, han är så fin
Här har vi ett riktigt oväder så alla leksaker är avstängda sitter vid Jacobs laptop.
Kul med flygfoto på gården.
Ha en skön kväll

Postat av: Freja

Så vacker Bosse är!

2014-09-21 @ 23:38:53
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: amanda

Samma här Kort, ibland blir jag så vansinnig när det inte funkar på min datorn.

Vad gullig han är, Bosse, och han poserar så fint !

Du måste ha en bra kamera som kunde fånga flygplanet
så långt borta.

ha en fin start på veckan - kramis !!

2014-09-22 @ 10:59:57
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: Monica

Allt såg bra ut, han får äta Rimadyl 10 dagar kan ju vara inflammation i blåsan som inte syns på prover.
Blir han inte bra får vi gå vidare, haha vilken skådis han är skrek som en gris när vetten undersökte honom helt klart värd en Oscar för bästa huvudroll.
Ha det bra /KRAM

Postat av: Monica o Jacob

Tror nog att det är något annat som spökar när det gäller kisseriet men vi får väl se.
Kommer att vara riktigt nervös när han ska få lugnande nästa gång eftersom han slutade andas!!!!!
Kommer bara att tillåta halv dos.
Ha en bra dag

Svar: Förstår din oro i båda fallen =( Du vet ju att en av våra vänner på facebooks hund dog av felbehandling. Vi gjorde i alla fall rätt val, Bosse är bättre redan, han får vara med oss när vi är hemma och vilar bara tre timmar i buren då på en hel dag, men han har begränsade ytor kök och sovrum. Hela nätterna är han fri att sova var han vill ♥ efter lite vandring väljer han ändå att sova i sin öppna bur. Kram
Kort

2014-09-25 @ 05:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0