Idag luktar det gott....🎄 đŸœ

... i huset. 150 julköttbullar Ă€r gjorda ;) Bjöd över dotter och Mille till middag sĂ„ vi fĂ„r provsmaka köttbullarna. Hundarna satt som klistrade vid min sida och hoppades att jag skulle tappa en smetklick eller köttbulle ;) inte lika kallt idag bara -3, men frosten ligger kvar, det glittrar sĂ„ fint nĂ€r vi ska ta in hĂ€sten frĂ„n stallvĂ€ggar och frĂ„n marken ❄❄
 
Lite snabba ögonblicksbilder med mobilen
 
Gör alltid köttbullarna i ugnen
 
Mitt trogna sÀllskap
 
Bild frĂ„n sovrummet pĂ„ vilande hĂ€st ♄
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Vi tinade ÀlgfÀrs i kylen hÀromdagen och fick tejpa igen dörren för att inte vÄr abykatt skulle öppna kylen och förse sig av godsakerna ;-) Han vÀntar inte pÄ sin tur den katten...

Svar: ha ha vilken rolig katt =D
Kort

2015-12-16 @ 19:28:20
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: amanda



Oh, ditt trogna sÀllskap, men nÄgra köttbullar tappade du vÀl, hihi... ??
jag har aldrig gjort köttbullar i ugnen, men nÀsta gÄng ska jag testa det !

HÀstar Àr sociala djur, har mitt barnbarn berÀttat, (hon har en hÀst) och
trivs ute i naturen, som din goa Lokie sÀkert gör !

Jag skickar en blomstrande nyÄrshÀlsning till dig och
varma kramar frĂ„n mig och önskar ett riktigt Gott Nytt År, mĂ„ alla dina önskningar gĂ„ i uppfyllelse !


2015-12-26 @ 11:58:41
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0