2015

Nytt år och nya möjligheter =) 
Är fortfarande väldigt förkyld och har en tråkig hosta som väcker mig på nätterna.
Milt har det varit i två dagar och nu har snön och nästan all is försvunnit sin kos efter mildväder och blåst.
Solen lyste idag och jag hade två härliga svängar med hundarna i skogen ♥
 
Finaste Inez innan vi skulle gå ut, satt i motljus från solen i vardagsrummet ♥ Änglar har gloria och självklart ska Inez ha en ♥
 
 
 
Grön gräsmatta och inte en gnutta snö finns kvar, bild från idag 2 januari.
 
Snöfritt även i skogen..
 
Trött Bosse efter skogssvängen ♥
 
Mitt hjärta blir så varmt över våra kära hundar som alltid ska sova ihop ♥♥
 
Trollskt månsken i den stora lönnen ikväll =)
 
Gjorde en vacker almanacka med min vackra prinsessa ♥♥, bilden från juldagen 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Vilka fina bilder på Inez, helt magiska! Och så söta de är som sover tillsammans.

Svar: Tittar jag på sängen så ligger katterna ihop och sover ♥, tittar jag sedan på golvet så ligger hundarna ihop och sover ♥ Det är så kul att djuren har så stort sällskap av varandra =) kram
Kort

2015-01-02 @ 21:41:13
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Monica o Jacob

Hon är så fin Inez:-)
Här sov vi över tolvslaget jag med öronproppar, tredje året utan Kajsa som inte gillade smällandet men hon var den enda av 11 hundar hon låg under täcket med morsan
Fin kalender och mysig månskensbild ibland när jag är ute i mörkret hoar kattugglan det är riktigt mysigt fast det låter som i en skräckfilm.
Ha det bra/Kram

Svar: Min kära make sov oxå vid tolvslaget, jag satt och tittade på djurprogram ;) Visst är det lite kusligt när kattugglan hoar =) kram
Kort

Postat av: amanda


Verkligen kort, det syns ju strålkrans, gloria, runt Inez ! Vackert !
Jag bara älskar dina hundar ! Och vilken trygghet för din familj att ha stora hundar.

Liknande almanacka fick jag, som julklapp, min sons familj, bilder för varje månad.

Önskar dig en underbar söndag med kramen !




Svar: Ja Amanda, det är en stor trygghet att ha dessa stora hundar =) Tack för dina goa ord om våra älskade hundar ♥ Roligt med almanackor med bilder på dem som står oss närmast =) kramar
Kort

2015-01-04 @ 12:15:11
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0