Strålande sol och 30 grader...

....idag, 25 står termometern på inne =)
Passade på att ta lite bilder idag:
 
Smörblommor
 
Förgätmigej
 
Prästkrage
 
syren och citronfjäril
 
syren och citronfjärilar
 
Mille lärde sig cykla idag
 
Bosse kikar på när Mille cyklar
 
Så kul tyckte Mille och cyklade, och cyklade, och cyklade, och cyklade
 
Blåmesen har fullt bestyr.....
 
.....att mata ungarna....
 
.....men blev lite fundersam över vad jag pysslade med
 
Imorgon ska jag åka till skolan och önska ungdomarna och kollegorna ett fint och härligt sommarlov =) En kompis hämtar mig eftersom jag inte kört bil än. Hoppas ni haft en lika fin sommardag som jag =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Nilsson

Fina bilder!

2015-06-11 @ 14:42:55
URL: http://nilssonemelie.webblogg.se/
Postat av: Monica o Jacob

Vilka fina bilder:-)
Nu kommer värmen men det är nog för sent för mina gurkplantor;-(
Skönt att man kan använda luftvärmepumpen som AC.
Ha det bra

Postat av: Freja

Härliga sommarbilder! Dottern håller på att titta igenom våra videofilmer och hittade den när hon just lärt sig cykla utan stödhjul. Och hon cyklade och cyklade och cyklade ;-)

2015-06-21 @ 19:49:48
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0