Har inte orkat skriva.......

....alla krafter togs ifrån mig inför mötet med försäkringskassa, arbetsgivare, facket, kurator, min läkare och jag. Det blev ett bra möte  men det kostade mina krafter. Nytt möte med alla instanser i slutet av mars och jag blir troligtvis sjukskriven ända fram till det. Nu är jag sjukskriven till sista december till att börja med. Har ändå tvingat mig ut och gjort lite roliga saker med hundarna, som att leta efter saker och gömt mig i skogen så de fått leta upp mig. I lördags hade min bästa vän och jag vår sedvanliga "tjetkväll" med gott att äta, lite vin och bastu.
Här kommer lite bilder som är tagna med mobil:
 
En liten flugsvamp tittar upp ur mossan.
 🍄
Fullt med svampar i skogen nu. 🍃
 
Hos min bästis. 🍷
 
Brasan brann mysigt och värmde. 
 
Igår var det mycket grått och väldigt höstlikt. 🍁
 
Mys framför TV-n, vågar inte tända vanliga ljus då jag inte litar på mitt minne just nu, så jag har ett batteridrivet ljus i den stora ljuslyktan.🔦 
 
Frost i morse, man ser spåren där min kära make och hundarna gått i frosten. 👣
 
Här ligger Inez plats medan jag gått och gömt saken hon ska leta efter, hon ligger troget och väntar där jag lagt henne.
 
Klorna nedborrade i marken för att snabbt komma iväg, här tittar hon på mig och väntar spänt på ordet "leta"
 
Jag gömde mig i skogen bakom en sten och kära maken släppte hundarna 10 minuter efter så de fick leta reda på mig. Inez var först som vanligt med Bosse i släptåg.
 
Satt ute en god stund idag i det vackra solskenet.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Inte roligt när orken inte räcker till.
Härliga höstbilder gillar dom vita svamparna.
Gillar också uppletande så kul när dom hittar en.
Krya på dej och ha det bra.
KRAM

Svar: Tack Monica, kramar tillbaka 💕
Kort

Postat av: Freja

Jag är alltför bekant med det där att även bra möten tar all energi och lite till... Skönt att mötet var bra!

2015-10-14 @ 20:12:30
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: amanda

Hej vännen !
Även om det som händer verkligen är tungt, så blir det lättare om vi väljer att fylla det lite mer med tanken om att det är en öppning för något nytt ! Kanske nya möjligheter i framtiden, tro att allting faktiskt kommer lösa sig !

Allt gott till dig och en varm kram !!

2015-10-15 @ 11:40:52
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: Johan Olsson

Hej! Jag är en kille från Stockholm som skriver och spelar in låtar. Anledningen till att jag skriver här är att jag kom över en av dina bilder när jag var inne på google här om dan. Det var en otroligt fin bild som lades upp 2011 på din hund i en skog full av dimma. Det jag undrar är om jag kan använda den som omslag till en av mina låtar som jag tänkte lägga upp på sidan Soundcloud.com. Låten heter "Varg" vilket jag tycker bilden passar oerhört bra till. Hör av dig om du tycker det är okej.

Med vänliga hälsningar
Johan Olsson

Mail: [email protected]

2015-10-16 @ 16:47:04
Postat av: Johan Olsson

Tack Christina! Jag länkar till mina Soundcloud sida. Låten kommer upp om några dagar.
Mvh Johan

http://soundcloud.com/ubps

Svar: Kul =)
Kort

2015-10-17 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0