Äntligen.....

....så kanske jag kan få bukt med hostan som håller mig vaken halva nätterna. Är jättetrött 💤 då jag bara sovit 4 timmar inatt så det blir tidig kväller här. Kära maken tyckte jag skulle gå till läkare redan i förra veckan då jag hostar så illa.
Idag blev det läkarbesök 💉 och dunderhostmedicin som alltid brukar hjälpa.
 
Bild från i fredags då det blev lite  kräftor 🍺
 
Solen lyste men det var svalt ändå och det märks att hundarna trivs bättre i dessa temperaturer då det är fullt bus och jagande av varandra hela tiden 💕
 
Ölandstoken lyser upp 🌸 .....
 

.......så även höstastern =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Skönt att du är på bättringsvägen:-)
Fina höstbilder, kräftor är gott
och vovvarna fina;-)
Ha det bra

Postat av: Freja

Så eländigt med hosta, hoppas det går över nu med dundermedicin!

2015-09-21 @ 20:08:22
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0