Bildbomb idag!

....Det har varit flera fina dagar nu så jag har tagit med mig kameran på hundsvängarna och fotat en hel del ;)
 
 Här kommer bilder från i söndags när vi gick sista svängen med hundarna.
 
Sötnöten Bosse  Bilden tagen klockan 18:00 den 27 september
 
Pigga och glada hundar =)
 
 
Sötnöten Inez  
 
Sotis följde med på svängen  
 
Solnedgång i motljus 
 
 
Blåbärsriset härligt rött, det finns massor av blåbär ännu.
 
På väg hem......
 
Bosse väntar in Sotis =)
 
Månen lyste så vackert när jag kvällskissade hundarna, bilden tagen med gamla kameran då jag inte riktigt förstår mig på den nya ;)
 
Nu mörknar det tidigt och det är så mysigt att tända ljus på kvällen
 
Lite bilder från i måndags.
 
Frön blåste bort i den lätta vinden.
 
På skogstigen stod det en "fröande" blomma
 
Gammal stubbe överväxt med mossa
 
 Höstfärger
 
Rambo sover gått inne i ladan på höbalarna =)
 
 
Lite bilder från igår.
 
Vad du kladdar Lokie när du dricker tycker Bosse ;)
 
Vår hjäpreda klippte sly i hästhagen igår =)
 
Jobbarkläderna på ;)
 
Sedan blev det en tur med "crosscykeln" i skogen
 
Trollskogen 
  
Vår himmel igår
 
Bild från skogssvängen igårkväll vid 18
 
 
 Dessa bilder är tagna idag:
 
Bra att ha ett inbyggt sugrör
 
Klöver
 
Liten söt blomma
 
Ytterligare en fin fjäril =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Vilka vackra bilder! Du är en skicklig fotograf!

2015-09-30 @ 22:09:38
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Monica o jacob

Härliga bilder, den när hästen dricker vatten blir min favorit;-)

Postat av: Emelia

Åh, Bosse har blivit sååå stor! Tyckte han var stor när jag såg honom sist, men nu är han verkligen en stor vovve! :)

2015-10-01 @ 17:28:45
URL: http://www.nouw/emeliaperala
Postat av: amanda

Vilken härlig och rolig bildbomb !!

Från solnedgången till trollskogen, och allt däremellan !

Ditt söta barnbarn som hjälpreda, vad söt han är med sina jobbarkläderna på !

Och dem här så fina Bosse och Inez dina glada hundar,
och Sotis och Rambo och Lokie ! Vad bra dem alla har hos dig !!

Hoppas du har en bra dag idag och en trevlig helg ! kram på dig !

2015-10-03 @ 13:44:27
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0