Gråmulet och dimma ☔️

I förrgår kom tre killar från klassen och hälsade på mig, det brummade till på gården och jag såg en mindre lastbil svänga in (nu epa-traktor). Så glad att träffa dessa goa och glada killar igen =) vi fikade och pratade i över en timme.
Det konstiga är att trots att jag var så glad att träffa dem så blev jag helt slut och fick lägga mig en stund och sova. Min kropp och jag är inte alls överens än =(

Idag helmulet, duggregn, disigt och dimma.
 
Ljus får förgylla de tråkiga mörka dagarna, hörde på radion igår att nu är nätterna längre än dagarna.
 
 Skogen var full av spindelnät som syntes i fukten.
 
Löven ser ut som "guldpengar" i vattenpölen =) 
 
 Ormbunkarna i vackra färger
 
 
Den gamla jordkällaren
 
Så här ljust var det 09:20 idag när hundarna och jag tog förmiddagssvängen.
 
 Lokie tiggde kraftfoder ♥
 
 
 
 
 


 
 


 


 
 


 
 

Kommentarer
Postat av: Emelia

En av killarna sa att du busade fina vovvar på dom ;) Han kunde knappt sluta prata om dig och det. Det var F som inte kunde hålla tyst ;)

Svar: Kunde jag väl gissa att det var F ;) Det var så kul att träffa dem, vill träffa er alla ♥ kram
Kort

2015-09-24 @ 16:33:36
URL: http://www.nouw/emeliaperala
Postat av: Monica o Jacob

Även om det är mörkt och tråkigt är det härliga färger i naturen nu;-)
Hoppas du piggnar till snart:-)

Svar: Hoppas jag också.....så trist bara att allt roligt gör mig "tvärslut" =(
Kort

Postat av: Freja

Vilka fantastiska höstbilder, så vackert! Vilka fina killar som kom och hälsade på, men de saknar dig säkert massor!

2015-09-24 @ 22:05:37
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0