Så fint väder det varit...

....Jag har suttit ute med hundarna i flera timmar var dag och lyssnat på ljudböcker medan hundarna har busat runt på gården.
Mille kom en stund i torsdags, trött var han för det är jobbigt att ha börjat skolan. Han lekte ute på gården och följde med mormor på en sväng i skogen med hundarna. 
 
Bilderna är  tagna i torsdags med mobil:
Inez ligger och solar med bollen som huvudkudde =)
 
Klarblå himmel med lätta moln-slöjor.
 
Osloflyget går över vår gård och jag undrar alltid om min son sitter i planet, han åker ofta till Oslo i jobbet.
 
Finns inget roligare än att kladda med vatten tycker Mille, Nu kan han fylla sin tankvagn och då räcker vattnet länge =)
 
I skogen var Mille jägare, här spårar han efter björn ;) Bössan är ett avbrutet kvastskaft =)
 
Inez och Bosse väntar in oss på väg hem.
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Skönt att få komma till er och njuta när skolan tar energi!

2015-09-12 @ 21:39:10
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Monica o Jacob

Skönt att få ha det mysigt bland djuren, att börja skolan var jobbigt kommer jag ihåg speciellt att sitta still;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0