September och hösten är i antågande....

.......Förra torsdagen och fredagen blev jag dunderförkyld och hade 39 graders feber båda dagarna, det var sängen och serier på surfplattan som gällde de dagarna. Är inte riktigt frisk än, snuvig och hosta.
 
Är nu sjukskriven till den 18 oktober, orken finns ännu inte och vissa dagar bokstavligen släpar jag mig runt i skogen med hundarna. Att göra dagliga måsten krävs timmars samlande av kraft och ork för att genomföra det. Som tur är så gifte jag mig med världens bästa man för många år sedan och som gör alla hemmasysslor utan att någonsin knota över det ♥
 
De flesta bilderna är tagna med mobil.
 
Rambo gonar sig på vedkapen som solen värmt upp ♥. 
 
Tidig morgonsväng i skogen, älskar morgonljuset =)
 
25 augusti. Sädesärlan kom och satte sig på hundgården och sa -hejdå! innan hon flög vidare med sin familj
 
Mina älsklingar, Inez ♥ och Bosse ♥
 
Kvällshimmel i slutet av augusti.
 
Årets sista kull svalungar, de flyttade med sina föräldrar den 2 september. 
 
Vår härliga stora myrstack med sina myrstigar åt alla håll.
 
Det ser ut som en sol med alla stigar åt alla håll. Det är märkligt att så små myror kan göra så långa och breda stigar. Idag råkade Bosse lägga sig på en stig men flyttade sig snabbt ;)
 
Fullt med enbär på buskarna...
 
Svampen tog sig igen efter regnet, vi plockade 1,2 kg i förrgår =)
 
Sotis sitter och filosoferar ♥
 
Kvällshimmel speglas i bilrutorna.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Vilka härliga höstbilder;-)
Skönt att du kryat på dej
inte roligt med feber och förkylning.
Ha det bra;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0