Två födelsedagar idag......

....Syster Jane och min far fyller år på samma dag ♥
Solen skiner från en molnfri himmel, på södersidan står temometern på 25 =) Jag ska plocka med mig en ljudbok ut och sedan ska hundarna och jag njuta av den härliga dagen i några timmar.
 
Några bilder från vår förmiddagssväng:
 
Nyponen är mogna.
 
Inez gonar sig i solskenet.
 
Ska vi inte gå hitåt? undrar Bosse
 
Mina hundar älskar bär.......
 
...och i synnerhet blåbär =)
 
Jag brukar stanna så de får äta så mycket de vill...
 
Tycker de är så gulliga när de går och plockar sina bär.
 
Ormbunkarna har skiftat färg i skogen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda


Oh, vad det låter härligt, en ljudbok och hundarna som sällskap, bara att sätta sig ute och njuta !!

Nej men var gulligt, att Bosse och Inez äter bär !
Dem är så fina och väl uppfostrade ! Älskar dina hundar !

Hoppas du snart mår bra, men skickar en massa
ny energi till dig och den bästa kramen !!
Allt gott till dig !

2015-09-10 @ 18:27:38
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: Freja

Hälsa och gratta! Särskilt Jane, säg att jag saknar henne!

Svar: Det ska jag göra =)
Kort

2015-09-10 @ 22:06:05
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0