AJ AJ....

.... skulle gå på toa innan jag la mig i tisdagskväll, hade bara "mysbelysning"på i köket och hallen,  Inez hade tagit in älsklingsbollen, och den klev jag på i mörkret och höll på att ramla.....Fick tag i kanten på hallväggen, en häftig knyck blev det och det knakade till i höften. Kunde knappt sova på natten pga smärtan...En söt liten Sotis kom knatandes över höften vid fem, kändes som han hade fem-ton-stassar när han vandrade över mig..ont gjorde det =/
 
En stor muskelbristning blev det, makens käpp som han fick när han fyllde 40 i födelsedagspresent räddade min dag plus smärtstillande. Går som en halt kråka fortfarande men inte så mycket värk...
 
Bilden lånad här
 
 Finns som ni ser många fler problem att ojja sig över ;)

Kommentarer
Postat av: Freja

Din stackare, hoppas det snabbt blir bra!

2016-08-19 @ 21:16:26
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0