I fredags...

...var vi på år grannes begravning. Det blev T U N G T...så tungt.
Har varit på flera begravningar förr, bla. min fostermor och fosterfars, så tungt att missta sin barndoms trygghet och älskade förädrar ♥ men vi var vuxna syskon och med våra familjer och tillsammans med våra barn kunde vi trösta varandra, göra döden förståelig för varandra....
Att se dessa små/unga barn missta sin förälder så tidigt grep mig djupt....En pappa mitt i livet,...Försvann...41 år gammal...Det är obegripligt!
 
Vår fina granne var en älskad person som många ville säga ett sista farväl till. Fin blev Gudstjänten men oerhört ...........T U N G 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Begravningar är alltid tungt och sorgligt, men extra så när det är någon som är mitt i livet och lämnar små barn efter sig!

2016-08-26 @ 22:44:39
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0