Har haft en period...

....när jag är SUPERTRÖTT, har bara orkat göra det viktigaste, dvs. ta hand om djuren och gå med hundarna.
Idag fick kameran följa med på hundturen igen....förr hade jag alltid kameran med så fort jag gick ut, men tröttheten gör nu att jag har svårt att hitta motiv, så kameran har fått stanna hemma. Lite bilder från förmiddagssvängen....
 
Bosse fäller massor av hår just nu, daglig borstning krävs, ni ser hur tussarna sticker ut =)
 
 Här luktade det intressant...
 
Nu ska du få lite stryk Bosse...
 
 ....ok jag ger mig...
 
 Styrkemätning...Inez hoppar upp för att få ett bra tag på Bosse.....
 
 
....här är det hjärnornas kamp och ålder som styr styrkemätningen, Bosse är snällheten själv och utnyttjar inte sin storlek och styrka ♥ så han låter Inez vinna var gång ♣
 
Bosse tar ibland lite skydd hos matte ;) här reser han sig precis framför mig...
 
Glitter i skogen
 
Man blir törstig av att brottas...Inez tar sig en slurk iskallt vatten i skogen.
 
 Lokie äter lunch i solskenet..
 
Gamla goa älsklingen ♥
 
 Hackspettarna trummar runt om på gården nu...
 
Bosse tycker det är intressant med trummandet i träden.. (denna bild tagen med mobil)
 
Här sitter hackspetten i högsta grantoppen och spanar efter fler fina kottar..
 
Så blev det eftermiddag och först fotade jag lite fåglar innan det blev en sväng i skogen igen i det härliga solskenet....
Liten söt talgoxe som väntar på sin tur vid fågelbordet.
 
 
Entitan lät sig väl smaka
 
Bosse ♥
 
Inez ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelia

Jäklar va stor Bosse har blivit! Inez ser nästan ut som en mini vovve bredvid honom ! ;)

Kram från klass 9a <3

Svar: 1000 kramar tillbaka ♥ hälsa alla =)
Kort

2016-02-05 @ 18:19:23
URL: http://www.nouw.se/emeliaperala
Postat av: amanda

Hej kort ! Det gick inte att skriva en kommentar till det översta "barnvakter i helgen ! Så jag skriver här istället !

Att vara mormor har bara fördelar, tycker jag ! Själv är jag både och !
Barnen har så stor fantasi, och att vara barnvakt,
att umgås med barnbarnen är otroligt berikande.

Kram på dig du goaste barnvakt !

2016-02-10 @ 19:12:43
URL: http://amaandar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0