Härlig dag, solen lyste och....

....fick besök av två goa killar från klassen =) de kom brummade in på gården (Epa-lastbil) strax före11. De hade haft två lektioner på morgonen och sedan var de lediga till 14...Två lärare sjuka och två på kurs...
 
Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord, medan vi fikade, sedan kom vi in på skolmaten (som jag tycker är en höjdare, vi har Sveriges bästa skolmat) men åsikterna delas inte alltid av eleverna ;) 
 
Jag hade ingen lust att göra mat till mig själv då  kära maken jobbar..så vi bestämde ihop att vi käkar pizza...sagt och gjort ungdomarna åkte och köpte pizza och jag tog en skogssväng med hundarna =) Vi käkade pizzan här hemma och dom berättade om hur vardagen i skolan ser ut just nu för 9::onde klassarna...
 
Vi bestämde att snart göra om det =D Finns alltid så mycket att prata om...
När ungdomarna är här hemma  hos mig har de alltid en katt eller ett hundhuvud i knät som vill gosa med dem. 
Ett år har snart gått sedan jag blev sjukskriven och mina goa ungdomar dyker upp hos mig med jämna mellanrum.....Blir så GLAD att de inte glömt mig ♥ För de finns med i mitt hjärta jämt =)
 
EN HÄLRLIGT SOLIG DAG MED PRAT OCH SKRATT =D ♥
 
 
Tog inga bilder från vår lunch...bilden lånad här =)
 
-9 när jag vaknade idag  och just nu på kvällen  -10,3 och någon cm snö,  sjärnhimmel och halvmåne.....Jag som trodde våren kom tidigt efter förra helgen då det var varmt och snö/isfritt...
 
bild från förra söndagen
 Inez med pinne på bar gräsmatta ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Vilken vacker bild på Inez! Kul med killarna som kom på besök, sånt lyser upp!

2016-02-16 @ 22:53:02
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0