En stunds eftertanke ikväll....

.....I dag åkte vi till kära vänner i Västerås, en härlig eftermiddag blev det med mycket prat sedan sist och delning av erfarenheter i vardagen =)
 
Fick fina utemöbler då de tänker flytta till lägenhet från villa....Själv köper jag nästan aldrig nya möbler då vi har huset fullt med djur och valpar har avlöst varandra, en ny skinnsoffa för X-antal kronor som kanske blir gnagd på har vi struntat i, en soffa på blocket dög bra =)  Jag har valt djuren före ett tipp topp hem och jag och kära maken trivs med det vi har.....Det enda som visar att vi har haft valpar och unghundar är trappan till övervåningen, nedersta trappsteget har det gnagts på under åren annars är hem och möbler intakt ;)
 
Sista pinksvängen med hundarna har sina egna procedurer, Inez kikar sig omkring om hon kan pinka ifred för Bosse....Han är otroligt närgången  och hon gillar det inte... Lockade Inez och hon fick pinka ifred på ett nytt ställe, när hon var klar och gick in kom Bosse och den omständiga proceduren med luktande, slickande och sedan efter vad som verkar en evighet så pinkade han mot en buske....stressen grep tag i mig för denna omständiga procedur var kväll...så stannade jag upp och tänkte....låt Bosse ta sin tid...Idag har jag ju all tid i världen och den ska mina djur och barnbarn få ta del av, sakta men säkert sjunker det in....Du gör idag bara vad du villl ♥ och om ett år hoppas jag att jag inte ens kan stava till ordet stress =)
 
På sommaren är katternas matkonto billigt ;) Sotis visar stolt sin fångst
 
 
Bosse ...tonåring och ibland en riktig "slyngel" ;)

Kommentarer
Postat av: Freja

Vi har oxå valt djur före inredning. Växter, gardiner och mattor tröttnade jag på att katterna snurrade runt med, så inget sånt har vi...

2016-06-20 @ 23:25:11
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0