Noll koll....

....totalt på vad jag orkar ...Idag hade Mille födelsedagskalas för sina vänner i förskoleklassen, långhelg så tyvärr var några borta av de inbjudna, men 7 av 14 kom.
Jag, kära maken, dottern och Mille byggde en rolig hinderbana för kalaset som varade i två timmar, så kul de hade och busade runt, dottern skuttade runt och busade med barnen och jag körde en lek... Några avbrott blev det med fika, presentöppning och fiskedamm =) Jag kände rätt snart hur jag föll in i en jobbroll, kollen på barnen så de inte gjorde något farligt, peppning, turordning osv. En underbar fest blev det med glada och nöjda barn, jag hade jätteroligt och tyckte hela tiden att det var så kul =D
 
Väl hemma, när jag satt mig ner så blev jag totalt slut, gäspade stort o ljudligt, kunde somnat på stört....Här var inte hjärna och kropp överens, så kul som jag tyckte det var borde jag fått energi...Så fortfarande noll koll på vad jag orkar idag...
 
Förberedelser inför kalaset...
 
Världens goaste barn kom, skrattade och for runt och hade roligt..
 
Hopp och studs och balansgång =)
 
Om någon var för kort satte Mille dit en liten plint så de skulle nå ringarna ;)
 
Ringarna och repen var nog det mest populära =)
 
Summa summarum....så roligt med alla glada och supertrevliga barn, jag är så glad att jag var där och fick en så härlig dag...vad gör väl lite trötthet då =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Jag känner igen mig! Så svårt att förstå att även om kroppen orkar och det är kul, så orkar inte hjärnan. Alldeles utmattad efter roliga möten, som jag trodde skulle ge mig energi. Men hjärnan måste tränas och få tillbaka sin kondis helt enkelt!

Svar: Så kloka ord Freja, min hjärna (och kropp) behöver få tillbaka sin kondis =) tack för de orden ska tänka på dem.
Kort

2016-06-08 @ 20:41:33
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0