Idag....

.....har jag sagt upp mig  efter 28 års tjänst med ett jobb jag älskat ♥ känner att jag slutar med flaggan i topp och jag har så många fina minnen från de åren ♥ från alla underbara ungdomar, föräldrar och kollegor jag mött under den tiden ♥ Nu ska jag fokusera på den fritid jag tappat i 15 år, umgås med familj, vänner och alla djur, se årstidernas växlingar och uppleva dem till fullo igen och med kameran i handen =) Flera år kvar tills riktiga pension, men vad betyder pengar mot livsvärde i nuet? Jag vet inte hur länge jag lever, men jag kan leva när jag lever ;)
När man inte kan inse sina begränsningar utan knoppen eller kroppen måste säga STOPP, då har man inget val längre, så knoppen och kroppen fick bestämma, hade ett jättebra möte med arbetsgivare idag....Imorgon hoppas jag att jag andas lättare när jag slipper sjukskrivningar, försäkringskassa m.m såg dem inte som mina framtidsutsikter. 
 
bild lånad från nätet
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Så starkt och modigt av dig!

2016-03-02 @ 19:35:05
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0