Visst är det märkligt att.....

....när jag jobbade kunde jag få till flera blogginlägg i månaden än nu när jag är ledig????
Mars har bjudit på några underbara dagar med sol och härlig värme, då har vi suttit ute kära maken och jag och bara njutit medan hundarna busat runt på gården ♥ När vi kommit in har vi sett att vi fått lite färg på våra vinterbleka ansikten =)
 
Sedan i söndags har det varit flera bakslag med råkalla dagar och snö titt som tätt, men det är så pass varmt att snön försvinner på några timmar, längtar efter vår nu.....
Vi har börjat röja sly i hagen, med bara en häst så växer det snabbt, nu ska vi ta igen det som legat lite efter när vi jobbat =)
 
Fick ett bra erbjudande om fibernät idag....vi tar nog det...vi på landet är ofta eftersatta med bra erbjudanden då det blir kostsammare pga av avstånden mellan gårdarna, hoppas bara att flera av våra grannar oxå tycker det är bra, för ju fler vi är som är intresserade desto större är chansen att det blir av. Tillbringade halva dagen i telefon med att kolla upp alternativen...fanns bara ETT, det vi fick....
 
Förberedelserna inför påsken har börjat, påskmaten bestämd och dottern ska göra en härlig förrätt som jag hittade här 
 
 
Igår blev det en halvdag i storstaden, hundarna känner så väl på sig när vi ska åka någonstans, vi får "kryssa" mellan hundarna som ligger i hallen och tittar undrande och bedjande på oss....ska de få följa med ..Igår fick de inte följa med då vi skulle handla så mycket på Granngården så bagageutrymmet skulle bli fullt.... Dotter och Mille ville även följa med då de hade ärenden att uträtta i staden...
 
Min största mardröm är en bilolycka och att jag och kära maken hamnar på sjukhus, så jag har skrivit en lapp och klistrat in i mitt I-phone fodral att vi har djur och vid olycka ska vår dotter och son kontaktas så djuren tas om hand ♥ 
 
Här fick jag med båda mina favorithögtider i bilden ♥ ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helene

Så go den ser ut! :3

2016-03-23 @ 21:39:42
URL: http://minttu.blo.gg/
Postat av: Cassandra Haraldsson

Mums så gott det ser ut!

2016-03-24 @ 21:23:24
URL: http://sensor.blogg.se/
Postat av: Freja

När jag jobbade var det lätt att skriva blogg, men nu har jag dagar när jag bara inte vill öppna datorn...

2016-03-25 @ 22:54:22
URL: http://frejareddevil.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0