En rolig påsklovsdag....

 
....Hade dottern, Mille och jag igår på Leos lekland i Västerås, önskar jag hade hälften av Milles energi...
 
....När vi åkte från Leos lekland med en svettig och trött 7-åring frågade jag om han haft kul? Jaaaa! men igår var roligare med kompisen blev hans svar....I måndags hade han en kompis hos sig och han hade tidigare berättade för mig detaljerat vad de gjort och hur roligt de haft ♥ ibland är bara det enkla roligast ♥ Det viktigaste för oss var att han fick ett roligt påsklov när Stockholmsresan blev inställd.
 
Bild från Leos lekland ♥
 
Nu önskar jag alla en härlig påsk med mycket god mat och vila ♥
 
Delar av en påskbild jag ritade för många år sedan ;)
 
Hittade en fin stor påskkorg på ICA idag, den fick följa med hem, längesedan jag köpte något nytt påskpynt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0