Stjärnor som gör dem större....

....I mitt tycke

Brukar titta på ”Stjärnorna på slottet”, Rennees brygga, och så mycket bättre med mera...

 

Alla dessa kändisar som villigt och känsligt delar med sig av deras liv och bakgrund, så mycket missbruk av droger som vi inte någonsin kunnat anat som höll dem uppe....skulle jag vilja byta med dem? Inte för en dag....

 

Inser att jag lullat runt här på landet med min familj och alla våra djur och bara fått må BRA och vara så LYCKLIG i så många år. Jag somnade gott på kvällen efter en dags hårt jobbande på mitt jobb, gjorde vad jag kunde för mina barn, man och djur som jag älskade över allt och för att de skulle få må bra och de gjorde min dag värdefull.

 

 Att jag sen senare valde att gå in i jobbstressen som senare blev mitt fall i yrkeslivet var bara mitt eget fel, något jag inte valde, det smög sig på....men som jag inte såg och när familjen varnade mig ,så slog jag dövörat till.

 

 Inser ändå att jag varit så lyckligt lottad när jag ser så många människoöden på TV som rent ut sagt skitigt sig.  Inser att många av våra kändisar kämpat och betalat hårt för sitt pris i rampljuset...

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Freja

Jag hade verkligen inte velat byta liv med någon, trots min utmattning. Har så mycket bra minnen och många fler att få!

2017-01-29 @ 00:39:32
URL: http://https://frejareddevil.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0