Idag snöar det ❄️❄️❄️....

.....och jag har gärna en centimeter snö än barmark. Det blir mycket ljusare då. Första snön kom den 11 november och den har inte töat bort helt hos oss.
 
snöfall den 11 november ❄️❄️❄️
 
Den 15 november åkte dottern och jag till Åsby hem och trädgård, det är så mysigt där och de har massor av fina julsaker. Lite bilder från besöket:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Självklart blev det en god räkmacka också.
 
Stackars Buddha ser ut att frysa.
 
 Vår lilla kattunge älskar sin stora Bosse och använder honom som napp 😜 Han suger på hundens läpp. Vi försökte plocka bort kattungen flera gånger men han ger sig inte och Bosse bryr sig inte.
 
 
Den 30 oktober tog jag lite bilder på mitt vackra barnbarn, Mitt  
Mitt 
Mitt 
Skickade efter plankor för att kunna göra goda plankstekar till våra "mysfredagar" och de har användts flitigt   
 Min kära make tyckte inte det var så noga över hur man spritsade moset  
 
 
 
 Så nu är det jag som tagit över mosspritsningen 😉
 
Lilla Gustav bara växer och växer   här råkade jag väcka honom ur hans sköna sömn på rygg...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0