Efter 10-15 år börjar jag landa....

......Sakta men säkert så lägger jag den enorma stressen bakom mig....
Jag undrar idag när jag åt hälsosamt  förut., varför äta...fanns inte i min värld.... 5-2 dieten med  5 dagars fasta passade mig som hand i handske . Kan inte minnas när jag ens var sugen efter något...mat har inte funnits i min värld på många år...bara ett plågsamt måste för att överleva... När jag nu sakta landar i mitt nya jag, .. Inser att jag och kära maken ska skapa ett helt nytt liv tillsammans som FRIA, det är bara han och jag, barn och barnbarn som är viktigast  👍 Jag väntades in av kära maken i så många år  Fredagar har alltid varit den bästa "myskvällen" för mig....vi bestämde oss nyligen för att alltid äta något gott och göra det lilla extra på fredagarna...vi började i fredags och gjorde den godaste räksmörgåsen vi någonsin ätit...
 
 
Beställde igår två ekplankor på nätet....för på fredag ska vi göra "plankstek"... Helt plötsligt väcktes mitt matintresse, efter så många år  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0