Dag tre fick jag till det 👍

...efter tre dagars kraftansamling tvĂ€ttade jag hĂ„ret. 😁 ... bad kĂ€ra maken för tre dagar sedan att se till att det fanns varmvatten, han eldade direkt..Jag skulle tvĂ€tta hĂ„ret morgonen efter bestĂ€mde jag, dĂ„ jag inte orkade pĂ„ kvĂ€llen...
Det finns torrschampoo och det blev min rÀddning dÄ jag inte hade kraft, lust, ORK att tvÀtta hÄret pÄ morgonen efter..
IkvĂ€ll blev det gjort..Ă€r nöjd nu och vet hur mycket bĂ€ttre jag mĂ„r imorgon med rent och fluffigt hĂ„r 😁SĂ„ mycket som saknas fortfarande till mitt sanna jag....KOMMER JAG NÅGONSIN DIT IGEN?
  
Kör inte gÀrna bil och efter i vÄras dÄ jag blev pÄkörd 20-50 meter frÄn gÄrden..sedan blev det Àn vÀrre . En stor begrÀnsning i mitt liv och min frihet...
Kan se det som bra ÀndÄ att jag TVINGAS köra bil de kvÀllar jag Àr barnvakt....
Ser min dotters förtvivlan 😞 nĂ€r hon ser sin hariga morsas tafatta bilkörning idag..Hon minns nog nĂ€r jag körde i den vinterns vĂ€rsta snökaos för att hon skulle rida prov för sin gymnasieutbildning, bilar lĂ„g vid sidan av vĂ€gen hĂ€r och dĂ€r  i snökaoset, vi tog oss dit och hem.
 
Fick igÄr ett brev frÄn försÀkringskassan dÀr de skrev om beslutet för livrÀnta Àr nÀra, var sÀkert 30 sidor att gÄ igenom, men det lutade mot att jag skulle fÄ det..
 
NÀr vi satsat allt och stupar för allt vi ville göra, trodde vi skulle orka och inte mÀktade med pÄ vÄrt jobb som vi brann för och Àlskade, det man inte Àlskar ger man inte hela sin sjÀl till.....ska vi dÄ straffas för att jag och sÄ mÄnga andra inte sÄg vÄra begrÀnsningar? och fÄ en sÀmre pension?
 
Den som lever fÄr se...kommer att delge er beslutet om jag fick livrÀnta eller inte.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0