Har vilat i dagarna två..

......har varit så trött. Är uppe någon timme sedan blir det sängen med en ljudbok i någon timme. Idag var vi barnvakt då dottern jobbade och skolan inte börjat, kära maken gick upp före 7 och tog emot honom. Jag sov vidare.
Medicinen som ska stoppa blödningarna tycker jag fungerar dåligt.
 
Väntar på operationsdag, hoppas på kallelse för var dag, vill få detta gjort snabbt så jag kan börja vara människa igen!
 
Till min förtvivlan ser jag nu medan jag skriver, när jag slår på min gamla telefon att kvinnokliniken sökt mig 7 ggr i torsdags, vet inte vad de vill, får ringa direkt i morgonbitti klockan 7. Är rädd för att jag missat en operationstid.
Fan, fan...
 
Bilden lånad från svt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0