Idag hämtades kyl/frysen...

 
...av försäkringsbolaget, de reagerade över TV-n som låg utanför trappan och frågade om den var sönder med. Vet inte om kära maken berättat att den började brinna, jag låg kvar i sängen och gosade med katten Gustav. Ute regnade det för fullt, nu har vi återigen vanliga sommartemperaturer   
 
Hur glad är jag inte att jag tog en prenumeration via Bokus på mobilen, eftersom jag tillbringar halva dagarna i sängen nu. Har de senaste dagarna lyssnat på Ulrikas bok, Katarinas bok och just nu lyssnar jag på Ebbas bok. En historia om tre systrars öden på 1600-talet. Lägger alla böcker offline så jag även kan lyssna utan internet   
 
På eftermiddagen kom dottern och en kompis, dottern pysslade med mina blommor och fixade fika ❤️. Kompisen kom för att höra om imorgon då vi ska fira en kompis som fyllt 50, sa som det var att jag inte kan vara med 😥 Hon fick med sig grejerna jag hade hemma inför kalaset. Så vi fixat och trixat för att få till en träff där vi alla kunde vara med sedan i våras.
 
Samtidigt kom el-killen igen och fixade vårt överspänningsskydd  
 
Inget telefonsamtal från sjukhuset idag heller, men imorgon ringer jag!
 
 
 
 
Bilderna lånade från Bokus
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0