Så fina människor det finns...❤️

Jag och kära maken åkte till Bauhause för att köpa vår gemensamma "födelsedagspresent" Vi beställde hammock och tak, men dynor och regnskydd fanns inte på lager, ställde upp mig på bevakning när de skulle komma in.
 
Så kom värmesmockan med över 30 grader, vår schäfertik Inez led verkligen av värmen, oroligt kollade jag henne, hon var låg och låg jämt inne på svalaste platsen i huset. Så jag skickade efter en AC för hennes och vår skull i värmen, den kom men det saknades massor av saker visade det sig. Ringde upp bolaget som jag beställt ifrån då vi inte fått med skruvar till hjulen, tjejen jag pratade med var en klippa, skickar dig ett mail så du ser vilka saker som tillhör apparaten, vi hade missat tre saker som hörde till, får ni inte tillbehören inom en vecka, så hör av er. Vi fick allt. Bra Service .
 
Svalt och skönt igår kväll 
 
Kikade runt på nätet och hittade dynor och regnskydd till vår hammock från en annan firma, avslutade bevakningen hos Bauhause och skickade efter dem.
 
Fick en påminnelse från postnord att vi skulle hämta saker i närmsta stad senast 2 augusti, trodde det var dynorna och regnskyddet, ringde och sa som det var att vi inte hittade påminnelsen, kunde vi hämta det nästa dag med mitt körkort som bevis på person? Självklart men jag ska titta om vi har dina grejer här? sa tjejen, hon ringde tre ggr, varorna fanns inte kvar hos dem så hon sökte varorna i vår största stad i länet, hittade dem inte där heller. Ikväll ringde hon och frågade om vi fått dynorna och regnskyddet? Jag berättade då att vi fått dem från DHL någon dag tidigare. Så bra sa hon då river jag lappen.  Bra Service 
 
Idag blev jag sjuk igen, nu var det bara att bita i det sura äpplet och ringa vårdcentralen. Ringde och den fina person som besvarade mitt samtal bad mig direkt att kontakta länssjukhuset, jag ringer dig klockan 15 och hör vad du fick till svar. Jag ringde 4 ggr, samma svar, vi är fullbokade med telefonsvar, ring igen om en stund då flera avbokar. Klockan 15 ringde det, berättade att jag inte kommit fram. Ok sa hon, jag ringer internt, efter en stund ringde hon igen, hon hade försökt få avdelningen att ringa upp mig, försökt att få en tid beställd hos läkare, rådgjort sig angående mina besvär hos sakkunnig, men deras service sträckte sig inte till att ringa upp och boka tider ...Min tacksamhet var ENORM mot denna härliga människa som gjorde allt för att hjälpa mig . Toppen Service .
 
Vår efterlängtade hammock har vi nogsamt utnyttjat, den knakade och brakade från dag ett. När Mille var hos oss en vecka så kom han och satte sig hos oss i hammocken och då blev det ett brak så vi alla lättade. Främre brädan på hammocken sprack, skickade in skadeanmälan och bild på skadan, skrev också att vi inte var sugna på att returnera varan, vi kan förstärka den själva till reducerat pris. Fick ikväll svar..du betalar bara halva priset...  Suverän Service .
 
I kvisthålet blev det en spricka, skickade med bilden till skadeanmälan till Bauhause, som jag skrev tidigare var vi inte intresserad av retur utan ville vi kunde reducera priset mot att vi förstärkte den själva, de gick med på det med reducering av halva priset. Toppen Service 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0