Sista helgen i augusti redan.

.....Lördagen tillbringades nästan hela dagen i sängen, när magen svullnar får jag oftast ont, gissar även att tumören sitter på vänster sida då det är där jag har ondast. Jag förströr mig med ljudböcker, surfplatta och mobil.
 
Idag gick jag ut i solskenet en stund och vaktade kycklingarna och hönsen på gården, två stora rovfåglar flög över oss och skrek men de vågar sig inte ned när vi och hundarna är ute . Sedan sängen igen, har haft sällskap av två gosiga katter som bara älskar att sova nära mig  Men eftersom jag far upp och ner ur sängen flyttar de sig efter någon timme så de får sova ifred utan en bökande matte.
 
I morgon magnetröntgen så de kan lokalisera tumören och så läkaren ska se var den sitter inför operationen. Har nog inte heller gjort en magnetröntgen tidigare så det blir också en ny erfarenhet. Vi har bestämt matställe till imorgon, de serverar supergott käk, ni får se  
 
Så gott de sover i varandras värme  
 
Jag behöver bara kika ned på katterna så infinner sig lugnet och ron och jag vill bara sova lika gott som de 

Kommentarer
Postat av: Jane

Lycka till i morgon...
Kärlek och kyssar / Syrran

Svar: Det gick ju bra även om det var långdraget ❤ kärlek och kyssar tillbaka ❤
Kort

2018-08-26 @ 22:34:50
URL: http://janesunderbara.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0