Strax efter....

....06:30 kom Mille, kära maken var redan vaken och tog hand om honom. Jag somnade om och sov. När jag vaknade åt vi frukost för Mille var inte hungrig när kära maken frågade honom tidigare. Gissar att mina frukostförslag är lite godare (onyttigare) och därför väntas jag ut tills jag vaknar.
 
Sedan gräsklippning av maken och Mille körde grästrimmern, så fint på gården nu. En ännu tröttare dag idag än igår, men jag har insett i min tröga utmattningsdrabbade hjärna att om jag förlorat för mycket blod inför en operation så får man nog en blodtransfusion så värdena förbättras.
 
Imorgon blir det flytt av saker, dotterns fina pojkvän är inne på slutspurten nu att flytta till vårt samhälle och henne. Kära maken hjälper dem att köra sakerna med släpkärra, han är grym på att backa med kärror efter alla år med hästtransporter då dottern tävlade.
 
Mille försåg Gustav med en massa leksaker så han själv fick leka ifred 🤣 Mille är ännu inte bekväm med Gustavs närgångna lekar.
 
Alla saker Gustav fick lades in under hundmattan 🤣 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0