Julklapparna klara nu...

Alla är köpta på nätet. 🎁🎁
....Hittade lite härliga retro julgrejer på nätet i torsdags... Handlade till mig själv en hel del saker jag ville ha och som vi hade hemma när jag var liten, bla. änglaspelet som plingar så fint i värmen från ljusen.
 
Änglaspelet.
 
Fönster eller kakeldekoration 🤶🎅
 
Fönster eller kakeldekoration 🤶🎅
 
 Nu är katterna inne på heltid, oftast sover de ihop 
 
Här är en länk till Adolfströms handelsbod där jag handlade mina julsaker.
 
Köpte även 4 bonader, visar två här.
 
Har en mindre variant av denna bonad redan innan men nu blev det en stor bonad igen 42 x 81 cm lånade bilden här
 
 När jag var 7 år hade vi denna bonad hemma, var en snöfattig jul det året så jag drömde mig in i bonaden och all snö. Nu hittade jag en mindre variant av bonaden som självklart åker upp till julen.
Bilden lånad här
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0