Ett år sedan...

...vår kära Lokie dog..Mitt första år i livet utan häst...så tomt att inte ha en häst att sköta om, älska och att kika efter i hagen 😥
 
Men en glädje har jag ändå, du fick bli nästan 27 år (felades drygt två månader) ♥ Vår äldsta häst ♥ Min första hästs mamma blev 26, hade en veterinär som väckte mig en gång, när jag grät och skulle avliva ett gammalt djur och hon sa - du har ändå fått glädjen att få gamla djur, alla får inte det...Tänker ofta på de orden och jag vet att jag ska vara tacksam ♥ 
 
 
Så saknad  ♥
 
Från föl till vuxen  ♥ Vi hade glädjen att få bilder från hela ditt liv och din uppväxt i Danmark, från både uppfödare och tidigare ägare. ♥
 
Vår pålitliga gamling  ♥ Så trygg i sig själv och det fanns inget han blev rädd för..
 
 
Några tävlingar var han ute på  ♥  
 
 
Att komma från Danmark och möta den Svenska vintern...var något Lokie gillade, trots frigång så var han alltid ute i värsta blåsten och snöfallen  ♥
 
 
Rimfrost i skägget  ♥ Vintern var Lokies årstid  ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0