Grillkväll i morgon hos en kompis....

...... Jag kör sällan bil numera, säkert ett halvår senast jag körde bil. Har aldrig tyckt om bilkörning och idag blir det en stress som direkt gör mig yr.
 
Dottern sa i tisdags när jag var barnvakt att hon ville sova hos oss på fredag, en lapp i hennes trappuppgång meddelade att det skulle vara en inflyttningsfest på fredag, de skulle försöka vara tysta efter 22 och om någon stördes skulle man ringa på ( hänsynsfullt tycker jag ). Dottern jobbar hela helgen och hon unnade sina grannar festen, men ljudkänslig som hon är så visste hon att det skulle bli problem att sova när närmsta grannen har fest.
 
Mille brukar säga att han sover så länge hos oss beror på att det är så tyst. Nu är det ju inte helt tyst på våren när det ljusnar vid 4 och fåglar kör igång sina serenader 
 
Ringde henne igår och frågade om hon var sugen på en grillkväll och det var hon  Ser fram mot i morgon och en härlig kväll och gott grillat som det alltid bjuds på hos kompisen  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0