Vi hade ett stort bokbål idag....

 
....Har skrivit tidigare att jag vill få bort dammsamlare som alla våra bokhyllor är.
 

Äntligen så har vi röjt bokhyllorna i gästrummet 👍 6 fulla, tunga kassar med böcker till ett "bokbål" även två kassar med böcker som vi ska skänka bort till de som vill ha dem 😊 En kasse med några av dotterns alla Polluxböcker (hästböcker) Där får hon själv välja vilka hon vill behålla eller ge bort.
 
Det tog många timmar att elda upp bara 4 kassa med böcker .Jag tvivlade över vissa val jag gjort...men visste självklart inte vilka kassar maken bränt i tunnan. Tänker inte fundera mera...Jag gjorde valen där och då igår..Vet att favoriterna finns kvar 👍 finns två bokhyllor till med dubbla rader...Men ljudböckerna ger jag bort...
 
 Hundarna var så klart med i novemberrusket...
 
En konstbok som gick upp i rök bland många andra.
 
Visst var det med viss sorg jag såg böckerna förvandlas till aska, men det var mitt val...så mycket damm (hundhår) som samlades i alla dessa dubbla bokrader i bokhyllan.
 
Gustav nytvättad av Bosse så örat vek sig åt fel håll.
 
 
 
Älskar deras vänskap och närhet till varandra ❤️
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0