Om något händer under operationen....

...så skrev jag i förväg denna blogg om mina tankar och känslor. Ändrade rubriken på inlägget idag.
 
Till alla mina nära och kära i livet, familj, släkt och vänner ❤️
 
.....Ni systrar har till min stora sorg berättat för mig att ni gråtit över min cancer 😥 vet att ni googlat på min sjukdom för att veta vad som kan förväntas i framtiden. Jag själv har inte fällt en tår ännu över cancern, inte googlat mer än en gång och den länken la jag till i bloggen här. 
 
Är det pga att jag fortfarande är drabbad så mycket av utmattningssyndromet ännu att jag inte kan ta in att jag fått cancer?
Kanske är det så, förtränger det helt och fullt i min vardag? Jag kan inte förtränga min svullna mage, blödningar  och smärtor, men det funkar hyffsat ...Cancern är ändå inte närvarande i mitt sinne. Den som lever får se....är positiv och tror till fullo att jag blir frisk igen.
 
Går det åt helsicke så ska ingen vara ledsen, jag har haft ett toppenliv med så mycket glädje...Jag har haft kära maken vid min sida sedan 19 års ålder, min största kärlek och klippa, barnen/barnbarnen jag älskat så mycket,  alla mina syskon och alla mina vänner som stöttat mig genom livet och som jag även älskat så mycket ❤️   ...Alla våra djur... Vid 63 år kan jag bara summera mitt liv som så LYCKLIGT ❤️ ......Blir detta min död så dör jag lycklig ❤️ .
 
Operation och framtiden får utvisa min framtid...
Kära make, barn, barnbarn, syskon och vänner, ❤️ ... gläds bara med mig att jag fick detta liv med all kärlek och stöd  från er alla, ni fanns ju där och förgyllde min vardag. Ni alla som jag skrev tidigare och alla djur som berikat och berikar mitt liv fortfarande.....
 
Skriver detta till er nära och kära, bara så ni vet....Men jag kommer inte att att kasta in handuken än.......Tvärtom! jag vill se mina barnbarnsbarn ❤️
 
17 år och mamma till världens goaste son ❤️
 
 
31 år och mamma till världens goaste dotter ❤️
 
Vi två ❤️❤️
 Vi två, nu har vi hängt ihop i 44 år  ❤️❤️
 
 
Våra kära hästar, hundar, katter, kalvar, marsvin, får och höns, bilden på en av hästarna O´dyssen, hoppträning för instruktör ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Finaste Malin, mitt älsklingsfår ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Hon skaffade mig även gipset på handen, det enda djur som skaffat mig gips, en olycka i vardagen.
 
 
 Arne och Inez  ❤️❤️❤️❤️❤️
 
Lokie ❤️❤️❤️❤️❤️
 
Gustav ❤️❤️❤️❤️❤️
 
Dottern med shettisfölet Snövit ❤️❤️❤️❤️❤️
 
 
Rambo ❤️❤️❤️❤️❤️
 
Mitt liv har bestått av bara så stor KÄRLEK ❤️
 
Detta inlägg skrev jag den 22 augusti, det är även förprogrammerat ifall något inte går som det ska......
.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jane

Vilken lycka när du ringde mig efter operationen... ❤
Är såååååååå glad och lycklig för att det gick bra.
Vilket fruktansvärt blogginlägg om det inte gjort det. Men samtidigt väldigt fint.❤
Kärlek och kyssar, styrka och kraft älskade syster

Svar: Om något hände ville jag trösta er med vilket lyckligt liv jag haft ❤️😘 kramar älskade syster ❤️😍😘😃😍😘❤️
Kort

2018-09-16 @ 09:50:31
URL: http://janesunderbara.blog.se
Postat av: Inger S-N

Otroligt vackert skrivit jag har skrivit till mina ochså
Har heller inte gråtit utan försöker vara stark för alla
Kramar ❤️

Svar: Att ligga före, berätta om vilket fint liv jag haft, kanske ge alla kära en tröst att om jag dör, så dör jag lycklig, de och livet har gett mig ALLT ❤️ kram
Kort

2018-09-17 @ 22:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0