Dagen tillbringades i .....

.....storstaden, kompisen L.... hade två inbokade sjukhustider och jag och en annan av våra kompisar följde med som "sällskapsdamer". Första tiden var röntgen 09:30, jag och den andra väninnan M.. tog en fika i cafeterian. När röntgen var klar bar det av till IKEA, jag skulle ha 5 hyllådor och 3 fårskinn, vill ha 2 fårskinn i skinnsoffan på vintern då jag tycker det är kallt att sätta sig i den, ett fårskinn till fotpallen där katterna sover, det skinn vi redan har får maken använda till sätet på fyrhjulingen när han ska ploga.
 
Gustav "trynade" in sig direkt och sov 😻❤️
 
Efter Ikea blev det god mat, massor av snack och skratt. Vi åkte till sjukhuset igen, en fika innan det var dags för L..s nästa besök på ortopeden 14:30. Strax efter 17 var vi hemma igen, så kul vi haft och vi bestämde att vi gör om det utan sjukhusbesök, bara träffas, snacka, glädjas åt varandras sällskap och äta gott 👍
 
 En magiskt vacker morgon i morse ❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0